جدول زمانبندی سازماندهی منطقه خانمیرزا
اهمیت برنامه ریزی برای مدیران مدارس
جملات بزرگان در زمینه مدیریت
كارگزارانت را بيازما و سپس بكار گمار، چرا كه انتصاب بدون مشورت و آزمايش موجب پشيماني خواهد بود. حضرت علی (ع)
امام علي عليهالسلام :وارد عمل شدن بدون برنامه ريزي علت همه شكستهاست.
برنامه ريزي، آوردن آينده به زمان حال است تا بتوانيد همين الان كاري براي آن انجام دهيد. لاكين، آلن
شكست، عدم موفقيت نيست؛ شكست يعني تأخير در پيروزي. مكنزي، آلكس
خدمات خوب سنگ بناي كسب و كار خوب است. وفاداري به مارك پاداشي است كه مشتري به شركتهايي كه خدمات بهتر عرضه ميكنند، ميدهد. ماتسوشيتا،
راز پيشرفت، در آغاز كردن است. راز آغاز كردن در آن است كه وظايف سخت و پيچيده خود را به وظايف كوچكي كه قابل مديريت كردن باشند، كونوسوكي
بشكنيد و سپس از اولين آنها آغاز كنيد. تواين، مارك
بیست هزار مقاله ی دسته بندی شده
نکته های قــــــــــــــرآنی
روانشناسی دانش آموزان
امــــــــامان و پیــــامبــران
رازهــــــــــــــای نـــــــماز
رازهـــــــای صـــــــــلوات
لینــــــک های مذهبــــــی
سایــــــــت و وبــــــــــلاگ
آشنـــایی با نــــرم افزارها
آشـــنایی با سخـــت افزار
ترفــــــند های کامپیـــــوتر
دنـــــیای ایــــــــــــــنترنت
آمـــوزش کامپیـــــــــــوتر
دانــــــــــــــش آمـــــوزان
تـــــدریــــــــــــــــــــــــس
روشـــــهای مطالعـــــــــه
آموزشــــــهای مختلـــــف
ارزشـــــــــــــــــــیابــــــی
یـــــادگیـــــــــــــــــــــــری
کـــــودکــــــــــــــــــــــــان
کـــــــــــــــــلـــــاس درس
امتحـــــــان و اجــــرای آن
مـــــدرســـــــــــــــــــــــه
طــــــــــــــــــــــــرح درس
اعـــــــــــــــداد عـــــجیب
فوت و فن های معلمــــی
مدیــــــــــــــــــــــریــــــت
دوره ابتــــــــــــــــــــدایی
دوره راهنمـــــــــــــــــایی
دوره متوســــــــــــــــــطه
شــــــورای معلمــــــــــان
بــارم بندی و بودجه بنــدی
اعــــــــداد شــــگفت انگیز
نکـــــــات آموزشــــــــــی
روشــــــها و فنون تدریـس
دنـــــــــــــــــیای ر یـاضی
سوال امتحانی راهنـمایی
سوال امتحانی ابتــــدایی
سوال امتحانی متوســطه
شادکـــــامی و موفــــقیت
روانشــــناسی شخـصیت
روانشــــناسی یادگیـــری
دنــــــــــــــیای شــــیمی
روانشـناسی نوجـــــــوان
روانشــــناسی کـــــــودک
بهـــــــــــــــــــداشت روان
بیمـــــاریها و داروهـــــــــا
تغــــذیه و سلامــــــــــــت
انــــسان شگــــــــــــــفت
دانســــــنیهای جالـــــــب
سلامــــــــــــــــت بـــــدن
بـــــدن انســــــــــــــــــان
آشـــــنایی با جـــــــانوران
خـــــوراکیها و گیاهـــــــان
عجــــــــــــایب طبـــــیعت
آشــــنایی با کـــــــــــرات
دانســــتنیهای علـــــــمی
شنــاخت جهان هستــــی
آیـــــا می دانیـــــــــــــــد
مشـــــکلات رفتــــــــــاری
اختــــراعات و اکتـــشافات
مقالات آموزشی برای معلمان
تكليف شب و انواع آن در دوره ی ابتدایی"
چگونه دوره اي موفق در ابتدايي داشته باشيم ؟
چگونه دوره اي موفق در ابتدايي داشته باشيم ؟
هر معلمي به نوبه ي خود روشي براي تدريس دارد و نمي توان گفت كه صرفاً براي هر تدريس ،فقط يك نوع روش انتخاب شود .به طور حتم ، اگر فقط يك نوع روش براي تدريس در نظر گرفته شود ،كلاس كسل كننده خواهد بود و دانش آموزان رغبت لازم را براي فراگيري نخواهند داشت .هر معلم آگاه مي داند كه روش سخنراني براي درس علوم ،مناسب نيست .در اين صورت فقط بعضي اطلاعات را به صورت طوطي وار ، به ذهن دانش اموزان القا خواهيم كرد كه موقتي بوده و به زودي فراموش خواهد شد .
قبل از شروع بحث روش هاي تدريس اين نكته را هم به خاطر بسپاريد كه شما علاوه بر ارائه ي اطلاعات همراه با كشف و تجربه به دانش آموز ، به او بايد مهارت هاي زندگي اجتماعي را هم بياموزيد . اين موارد را در كلاس درستان به كار ببريد ، به شادابي كلاس شما كمك خواهد كرد :
برای خواندن متن به ادامه مطلب بروید .
انواع بازخورد:
1- بازخوردهای شفاهی: بازخوردهای فرایندی شفاهی از زیباترین و ماندگارترین بازخوردها هستند. این بازخوردها عبارتند از آن دسته از بازخوردهایی که از طریق شکل صورت، لحن کلام، زبان ایماء و اشاره و کلام، یعنی صحبتها و جملههای توصیفی منظوم و منثور شفاهی با زبان فارسی، بومی و فارسی – بومی اطلاعاتی را به دانشآموزان منتقل مینماید.